Проблемски и истраживачки оријентисана настава
Бр. 900, К2, П1
Модели комуникације у онлајн окружењу
Бр. 236, К4, П4
30 - 31. март 2018. године
У сарадњи са Центром за унапређење наставе "Абакус" реализован је уводни део семинара који ће се даље одвијати електронским путем.
Наставници су првог дана упознати са карактеристикама и појмом програмске и истраживачке наставе, методама које подстичу истраживачки рад и проблемски оријентисану наставу, са напредним веб алатима којима се успешно могу презентовати резултати рада у проблемској и истраживачкој настави и управљати ученичким истраживачким пројектима.
Другог дана обављено је упознавање наставника са савременим онлајн образовним окружењима. Обрађене су теме:
- Професионално оснаживање наставника за примену нових метода и техника у комуникацији уз примену савремених информационо комуникационих технологија,
- Унапређивање комуникацијских вештина и сарадње између наставника и ученика;
- Оспособљавање наставника за управљање онлајн окружењем за рад и учење;
- Индивидулазовани приступ раду са ученицима;
- Подршка наставницима у процесу доживотног усавршавања;
- Подизање свести наставника о свим аспектима дигиталног насиља;
- Оснаживање наставника за предузимање конкретних корака и процеса у циљу превенције дигиталног насиља.
Реализатори обуке: Маја Тодоровић, Вела Чоја и Горан Станојевић објаснили су наставницима како ће се даље реализовати електронски део семинара, са начинима израде задатака и са предвиђеном динамиком рада.