ПСИХОЛОШКО ПЕДАГОШКА СЛУЖБА

         Психолог установе применом теоријских и практичних сазнања психологије као науке доприноси остваривању и унапређивању образовно-васпитног рада у установи у складу са циљевима и принципима образовања и васпитања и стандардима постигнућа ученика дефинисаних Законом о основама система образовања васпитања, као и посебним законима.

ЗАДАЦИ

 -        Стварање оптималних услова за развој деце и остваривање васпитно-образовног рада,

 -        Учествовање у праћењу и подстицању развоја детета, односно ученика,

 -        Подршка јачању васпитачких, односно наставничких компетенција и њиховог професионалног развоја,

 -        Учествовање у праћењу и  вредновању  образовно-васпитног рада и предлагање мера које доприносе     обезбеђивању ефикасности, економичности и флексибилности рада установе,

 -        Учествовање у праћењу и вредновању остварености општих и посебних стандарда постигнућа ученика и предлагање мера за  унапређивање,

 -        Подршка отворености установе према педагошким иновацијама,

-        Развијање сарадње установе са породицом и подршка васпитним компетенцијама родитеља, односно старатеља,

 -        Сарадња са другим институцијама, локалном заједницом, стручним и струковним организацијама од значаја за установу,

-        Стално стручно усавршавање и праћење развоја психолошке науке и праксе.

ОБЛАСТИ РАДА

1. ПЛАНИРАЊЕ И ПРОГРАМИРАЊЕ ВАСПИТНО – ОБРАЗОВНОГ, ОДНОСНО ОБРАЗОВНО-ВАСПИТНОГ РАДА 

2. ПРАЋЕЊЕ И ВРЕДНОВАЊЕ ОБРАЗОВНО – ВАСПИТНОГ, ОДНОСНО ВАСПИТНО – ОБРАЗОВНОГ РАДА

3. РАД СА ВАСПИТАЧИМА, ОДНОСНО НАСТАВНИЦИМА

4  РАД СА ДЕЦОМ, ОДНОСНО УЧЕНИЦИМА

5. РАД СА РОДИТЕЉИМА, ОДНОСНО СТАРАТЕЉИМА

6. РАД СА ДИРЕКТОРОМ,  СТРУЧНИМ САРАДНИЦИМА, ПЕДАГОШКИМ АСИСТЕНТОМ И ПРАТИОЦЕМ ДЕТЕТА, ОДНОСНО УЧЕНИКА

7. РАД У СТРУЧНИМ ОРГАНИМА И ТИМОВИМА

8. САРАДЊА СА НАДЛЕЖНИМ УСТАНОВАМА, ОРГАНИЗАЦИЈАМА, УДРУЖЕЊИМА И ЈЕДИНИЦОМ ЛОКАЛНЕ САМОУПРАВЕ

9. ВОЂЕЊЕ ДОКУМЕНТАЦИЈЕ, ПРИПРЕМА ЗА РАД И СТРУЧНО УСАВРШАВАЊЕ

 Прочитај више...