КАЛЕНДАР  

October 2020
Mo Tu We Th Fr Sa Su
28 29 30 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31 1
   

МИКРОЕЛЕКТРОНИКА  

   

КАЛЕНДАР ДАН ПО ДАН  

   

КРАЈ ПРВОГ ПОЛ.  

Преостало... 31.01.2019 16:30
   

ПРЕВОДИЛАЦ  

   

ШКОЛСКИ МУДЛЕ  

   

СТАТИСТИКА  

Број прегледа чланака
329169
   

ПОДЕЛИ  

FacebookMySpaceTwitterLinkedinPinterest
   

Одржани семинари

Процењивање и самопроцењивање постигнућа ученика

кат. бр. 566, К2, П3
1. фебруар 2020. године

ocenjivanje

Семинар је у групи  компетенција за поучавање и учење, а приоритетна област је унапређивање компетенција наставника у области планирања и реализације наставе оријентисане на исходе. Циљеви семинара су: унапређивање наставничких компетенција за процењивање постигнућа ученика и оспособљавање за развој вештина самопроцењивања код ученика.

Кроз неколико радионица, реализаторке семинара Биљана Радосављевић и Биљана Михаиловић, помогле су нам у разумевању и примени различитих функција и врста процењивања ученика, у отклањању субјективности у процењивању ученика, оцењивању ученика у односу на опште предметне и специфичне предметне компетенције као ослонаца процењивања, разумевању појма метакогниције, значају и улоге у развоју ученика, важности развоја вештина самопроцењивања напредовања код ученика и другим вештинама самопроцењивања напредовања.  

Обрађене су теме:  

  • Разумевање функција оцењивања у односу на ученике и наставу;
  • Најчешће грешке у процењивању ученика;
  • Формативно и сумативно оцењивање/описне и нумеричке оцене у односу на процес унапређивања учења;
  • Оцењивање и самооцењивање ученика у односу на опште предметне и специфичне предметне компетенција;
  • Метакогнитивне вештине самопроцењивања ученика.

 ГАЛЕРИЈА СЛИКА 

Припремила и објавила Милијана Петровић.

Подели

Како унапредити процес самоевалуације
у области наставе и учења
кат. бр. 471, К2, П3
17. јануар 2020. године

 samoevaluacija

Циљеви семинара били су: унапређивање компетенција ученика и наставника за самоевалуацију у наставном процесу, стицање знања и вештина о самоевалуацији, обучавање наставника за планирање процеса самоевалуације у настави, оснаживање наставника за разумевање и прихватање улоге ученика у процесу самоевалуције и уочавање одговорности ученика и наставника у наставном процесу.

Аутори и реалиазтори обуке, Гордана Миловановић и Маја Врачар, помогле су нам да систематизујемо рефлексивну праксу, способности да се опишу искуства, те да се критички анализирају и синтетизују ново и претходно знање. Такође, указале су нам на вредновање, истраживачки став наставника, на уверење да можемо да утичемо на ученике и школу, спремност на сарадњу, усмереност на промену засновану на истраживању и да на рефлексивност гледамо као оријентацију ка идентификовању и решавању проблема у настави.

Обрађене су теме: 

  • Самоевалуација;
  • Улога наставника и ученика у процесу самоевалуације;
  • Како развијати самоевалуцију – самопроцену у школској средини?
  • Примена самоевалуције у свакодневном раду.

ГАЛЕРИЈА СЛИКА 

Припремила и објавила Милијана Петровић.

Подели

Унапређење капацитета образовних институција за укључивање ученика миграната у образовни систем 

IMG 0191

Под покровитељством Министарства просвете, науке и технолошког развоја, кроз предавања и радионице, реализована је обука која се састојала из три дела:

  1. Основни модул, у трајању од 6 - 7.12.2018. године, обухватио је теме: међународни и домаћи законодавни оквир, упис у образовно-васпитне установе, подршка на нивоу школе, праћење и оцењивање у функцији напредовања, педагошка документација, ресурси у установи и заједници, адаптација на нову средину и превазилажење стреса, индивидуализовани приступ у планирању образовне подршке и ваннаставне активности;

  2. Напредни модул, у трајању од 8 - 9.12.2018. године, обухватио је теме: где смо сада - шта је урађено и шта нас очекује, образовни систем земаља порекла, подучавање деце која не разумеју језик окружења и образовања, вршњачко учење и управљање одељењем, сарадња са родитељима, институцијама, организацијама и удружењима;

  3. Обука путем интернетау трајању од 25.03 - 10.04.2019. године, обухватила је радионице. 

migranti

Прогамом обуке предвиђено је јачање компетенција за подршку развоју личности (К3) и за комуникацију и сарадњу (К4) и сваки модул је трајао 16 сати (бодова). Обуку су похађали: Косана Грчић, директор, Радоје Блажић, секретар, Горан Милинчић, психолог и наставници: Надежда Поповић, Миодраг Јокић, Љиљана Шиповац,  Драгана Раонић, Маријана Марковић, Весна Мићић, Стана Шестовић и Огњен Несторовић.  

Припремила и објавила Милијана Петровић.

Подели
   

ПРИЈАВА  

   
   

НА ВЕЗИ  

Ко је на мрежи: 9 гостију и нема пријављених чланова

   
Научи се од мудријег - то ти је велика корист. И научи другог - то ти је велика задужбина. Доситеј Обрадовић.
   

НОВО - СТРУЧНО УСАВРШАВАЊЕ

Написао milijanap
okc-feb-20Зимска понуда ОКЦ семинара Тим ОКЦ припремио је 34 акредитована семинара у зимском термину. Заступљене су све компетенције:  К1 - ужа стручна...
Написао crnadama
pioneers19Плаћена радна пракса у Европи Програм Pioneers  into Practice је међународни програм професионалног развоја, намењен људима који су...
   

ОБАВЕШТЕЊА

Написао milijanap
ocene20Одржан семинар:  "Процењивање и самопроцењивање постигнућа ученика"
Написао crnadama
samoeval471Одржан семинар: "Како унапредити процес самоевалуације у области наставе и...
   

НОВО - НАУКА И ТЕХНИКА

Написао admin
google-chrome-nadmasio-microsoft-explorerGoogle Chrome по први пут претекао Internet Explorer Googleov претраживач Chrome дефинитивно је скинуо са трона супарнички Microsoftov Internet Explorer...
Написао vojael
windows7podrskaМИKРОСОФТ УКИДА ПОДРШКУ ЗА WINDOWS 7 Компанија Миkрософт је издала обавештење у којој је објашњено како стандардна подршка за Windows 7 се укида 15....
   

ФЕЈСБУК

   

ПОДАЦИ О ШКОЛИ

Адреса: Средња школа "17. септембар",

              Вука Караџића 19, 14224 Лајковац

тел./факс: (+381) (14) 3431-145

ПИБ: 101344404

Матични број школе: 07283911 

Жиро рачун: 840-945660-10

   
© Средња школа ,,17. септембар" Лајковац 2013